Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szex és Pécs

Párválasztás, bulik és kalandok nehézségei Baranya megye szívében

Friss topikok

  • regcsiolcsi: Hát barátom! Nem igazán csinálod a blogod!:) (2011.08.29. 03:18) Távoli vendég

Linkblog

Archívum

2009.02.20. 11:46 GABE

Mutassunk be

Hát, első körben bemutatnám magamat.

 

Nevem nem szeretném leírni, már csak a blog jellege miatt sem. Ez ugyanis arról a pár évemről, és az ez idő alatt mellettem megfordult hölgyekről fog szólni, melyet Pécs városában töltöttem el, 1997től 2005ig.

 

Középiskolás éveim után itt dolgoztam, éltem, buliztam, csajoztam, hol kisebb, hol nagyobb sikerrel. Mióta az eszemet tudom, mindig is elbűvöltek a nők. Mindegy, hogy kicsi, nagy, bögyös vagy vékony, szőke, barna, imádtam őket mióta csak volt alkalmam belesni az óvónéni alá nagycsoportban a pihenő alatt. Valószínűleg ott lettem elrontva, de ezt már sosem fogom megtudni. Bár az kiderült, hogy Anita még 40 körül is nagyon-nagyon dögös volt.

 

A téma őszintesége miatt a neveket kicserélem, hátha nem ismerik fel az illetőket, elég ha ők magukat (már ha esélyes, hogy idevetődnek). Időrendi sorrendet esélytelen felállítani, már csak a mennyiség miatt is, de ezt úgyis látni fogjátok. Fogjunk is bele az első hüvelyes tárgyalásába.

Szólj hozzá!

Címkék: pécs szex buli csajok őszinte


A bejegyzés trackback címe:

https://szexespecs.blog.hu/api/trackback/id/tr39954553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása